Присвоєння адреси та отримання прав власності

Шановні інвестори ЖК Артемівський. Нагадуємо вам, що з 2016 року змінилася процедура реєстрації права власності. На даний момент оформленням займається забудовник, для чого потрібно принести у Відділ супроводу Укрбуд довіреність (зразок на укрбудівському сайті нашого будинку), копію паспорта та код. Процедура зараз досить швидка і після того, як ви надасте забудовнику довіреність, право власності буде оформлене максимум за 1.5 місяці (за словами забудовника).

Вважаємо за доцільне зазначити, що після присвоєння будинку поштової адреси кожен інвестор може самостійно зайнятися отриманням свідоцтва про право власності. Як свідчить практика, самостійне вирішення цього питання триває від 2-х тижнів до 1 місяця. 

Якщо ви бажаєте оформити право власності самостійно, для цього вам потрібно написати заяву у Відділі супроводу, забрати в них пакет документів і звернутися до одного з центрів надання адміністративних послуг. Детальніше про документи, які потрібно надати на сайті.

Загалом потрібно надати:

  • документ що засвідчує сплату держ мита (140 грн)
  • документ, що засвідчує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав
  • паспорт (та ідентифікаційний код)
  • пакет документів від забудовника
  • заява (форма є на сайті: лінк на форму).

Наостанок хочемо нагадати вам, що згідно з законодавством України, державна реєстрація прав зводить до мінімуму можливість недобросовісних осіб реєструвати на себе права, які їм не належать, а тому створює перешкоди для проведення незаконних операцій з нерухомістю. Окрім того, лише зареєстровані права мають юридичну силу перед іншими (третіми) особами, а зареєструвати за собою права на нерухомість може лише особа, якій вони належать згідно з дійсними документами, які відповідають вимогам законодавства.